torstai 13. tammikuuta 2011

Yöpalaksi Clipperin valkoista appelsiiniteetä ja "muutama" klementiini.

Olipa kiva saada puolilta öin viestiä: "Voitko silittää mun myyntipaidan ku pitäis käydä töiden jälkeen asiakkaalla?". Mies oli siis tulossa lätkästä tuollon. Tiesi että oon hereillä kuitenki.
Silitin paidan ja kun laitoin sitä roikkumaan hengariin, niin onnistuin irrottamaan siitä toisiks ylimmän napin. Mies ehotti toisen myyntipaidan silittämistä, mutta olin jo laittanut silitysraudan ja -laudan pois enkä tosiaan jaksanu alkaa uudestaan silittämään toista paitaa. Niimpä kulutin mukavasti aikaa neulaa ja lankaa etsiessä :D ja mietin että kumpihan se ois ollu helpompi vaihtoehto.
Neula löytyi ompelukoneen suojakuvun alta. Ja voi sitä vanhan viininpunasen Husqvarnan tuoksua!! Mun pitääki varmaan keksiä huomiselle jotain ommeltavaa. Samalla otin esille mun virkkuukoukut ja silmäilin lankoja. Huomenna otanki rennosti, ja teen jotain joko ommellen tai virkaten.

Tää päivä meni ei mitään tehden. Tein ruuan, mutta muuten vaan olin N:n kans.
N pääsi pitkästä aikaa ammeeseen kylpemään. Yleensä käytän vaan suihkussa. Nyt katsoin sen leikkejä reilusti yli puolen tunnin. Läiskytteli mielissään vedet ympäriinsä, eikä ois malttanu tulla pois.

N nukkuu kolmatta yötä omassa sängyssään. Eka yönä se tosiaan nukahti turvakaukaloon, mutta nukku sängyssään aamu 9 asti, jonka jälkeen siirty hetkeks vielä jatkamaan unia mun viereen.
Toinen, eli viimeyö, meniki sitte vähä huonommin.. Nukahti meiän keskelle, koska ei suostunut nukahtamaan omaan sänkyyn. Heräili yön aikana itkemään muutaman kerran. Eikä ois halunnu nukkua sängyssään. Kiukutteli yöllä ja hätäänty vissiin ku heräs pari kertaa niin etten ollu just sillon huoneessa.
Illalla N nukahti jo (pitkästä aikaa sen suht normaali aikaan) 10 jälkeen. Omaan sänkyyn. Heräs pari kertaa kun olin tuvassa ja menin vierelle hetkeksi. Toivottavasti nukkuu nyt yönsä hyvin.

Myös ruoka ja juoma on alkanu taas maistumaan. Ja ripuli on vihdoin ohi!! En tiiä kyllä kumpi on inhottavampi: ripuli vai oksennustauti. Molempi pahempi.
On se vähä laihtunut sen aikana. Huomasin kunnolla kun seurasin sitä kylvyssä.



Millähän saisin tän oman yökukkumisen kuriin?! Ei auta vaikka viime yönä nukuin vaan 5-6h, ja päiväunetkin jäi tällä kertaa välistä. Yleensä saan kuitenkin nukuttua vähintään 8h yöunet + päiväunet.

2 kommenttia:

  1. Meilläki ollu yöunet hakusessa. Lapsilla yskää ja nuhaa, pikkunen tekee vissiin hampaitakin niin liekkö se valvottaa! Onko sulla muuten puhelin toiminnassa,voiko siihen soittaa? ;)

    VastaaPoista
  2. Meillä ei onneks muillaku mulla :)! Noelki nyt parantunu niin heräs vasta puol 11 tänään. Omasta sängystä.
    No ei.. mun pitäs vaihtaa liittymää ja suljin sen puhelimen hetkeks ainaki ku tuli niin järkyttäviä laskuja. Nyt koitan olla ilman puhelinta hetken. En jaksais ettiä mitää uuttakaan liittymää :S varmaan vaan vaihan saunalahelta jonku muun liittymän. Tuo on niin kallis. Voisin soitella sulle joku päivä!

    VastaaPoista