keskiviikko 5. tammikuuta 2011

Hiljaisuus

Koko torstain olin ihmetellyt tuvassa olevaa hajua.. "Niinku palanut muovi tai kumi", ja kävin haistelemassa leivinuunin ja kakluunin lähellä vähä väliä jos se haju tulis sieltä.
Myöhään illalla huomasin taas, että koneen virtajohto oikuttelee eikä ala lataamaan.. Olin sitten alkamassa jälkeen kerran kokeilee jos se jossain toisessa asennossa latais, kun huomasin että johto on aivan pehmeä ja kuuma siitä kohdasta mikä yhdistyy koneeseen!! Kone oli vissiin käynyt kuumana ja sulattanut johtoa niin että se on käyttökelvoton. En siis oo päässyt koneelle noin viikkoon. Nytkin olen T:n työauton huonolla miniläppärillä joten kuvia en pysty lisäämään.

Uusivuosi vaihtui Ylöjärvellä ja Tampereella. Noelkin näki kaikkia serkkujaan ja oli niin mielissään. Reissu oli kyllä tosi väsyttävä kaiken mukavan lisäksi. Ulkoiltiin ja otettiin paljon kuvia. Ja myös syötiin hyvin.

Meillä on nyt pari päivää ollu mun pikkusisko ja -veli yötä. Veli on T:n kans töissä tän viikon. Toi myös kissansa mukanaan. Yks kauneimmista kissoista mitä oon nähnyt! Kantaa nimeä Ystävä. Ja arvatkaa kuin Noel tykkää!!

Jos kerkeän (pakko keretä), niin haen huomenna ensimmäiset silmälasini liikkeestä. Onhan ne jo ennen joulua olleet siellä.. Että oiskohan aika! Saas nähä miten tottuu. Mutta ihana ku nään pian paremmin. Hyvästi pääkivut ja silmien siristely.

Tässä koneettomuudessa on hyviäkin puolia.. Tylsyyksissäni oon järjestellyt kaappeja ja taikonut lisää tilaa.
Huomenna odottaa siivous. Kunhan kissa on vaihtanut huomenna maisemia, niin täällä heiluu imuri, luutu ja moppi!
Muutenkin on harmittanut yllättävän vähän koko virtajohdon hajoaminen. Huomenna haen ulkoisen kovalevyn ja uuden virtajohdon kunhan T tulee töistä. Ja perjantaina sitten se labra vihdoinkin. Lisäks voisin hakee sen ajokorttiluvan poliisilaitokselta. Sekin ois jo korkea aika. Nyt mulla ois taas auto pihassa päivät mutta ei uskalla vanhentuneella kortilla ajella :P.

Nyt tallennan tän tekstin ennen kuin netti tilttaa taas ja joudun käynnistämään koneen uudestaan.. Kirjottelen lisää (uudenvuoden) ajatuksiani kunhan on oma kone taas käytössä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti