perjantai 3. joulukuuta 2010

Mökkireissu mun ihanien tyttöjen kans..

Nyt kun oon saanut tän netin vihdoinki meille niin ainaki tällä hetkellä on intoa kirjottaa enemmänki tänne.
Johtuiskohan siitäkin ettei mun sosiaalinen elämä oo kauheen rikasta nykysin.. Ensimmäistä kertaa elämässä.
Parhaimmat ystävät on tampereella tai vielä pohjosempana eikä mun miestä sais kirveelläkään muuttamaan sinne suunnalle. Tosin ei muakaan pohjoseen sais. Tää etelän talvi on ihan tarpeeksi mulle kaikessa ihanuudessaan.

Noel näki kummitätiä pitkästä aikaa kun T ja Noel heitti mut tyttöjen kämpälle. Mun miehet jatko matkaa mummolaan ja me jatkettiin tyttöjen kans treeltä muurameen.

Aamukampaus ja aamuglögi. Rv 23+6. Viikonloppuna tuli ruuan jälkeen parin tunnin aikana muutama ihan kohtuu kipeä supistus ja nyt sainki nla:sta neuvon mennä seuraavalla kerralla päivystyksessä käymään koska mun kohtu on ollut niin supistusherkkä koko tän raskauden ja niitä kipeitäkin supistuksia on tullut jonku verran.

 Mökillä meitä oli 6 naista ja vaihdellen yksi tai kolme lasta. Oli kyllä tosi outo olla ilman lasta siellä. Se olikin pisin aika mitä oon ollut erossa Noelista. Edellinen reissu oli se reilu vuorokauden reissu vaeltamaan Evolle. Tuo mökkireissu tuli kyllä niin sopivaan aikaan.

Sukkien tekoa..

 Suosikkipeli mökillä oli Imago, jota oli kyllä tuollasella "vanhalla" porukalla mukava pelata.


 Mökki oli uus ja hieno mutta jotain pehmentävää puuttu.. matto lattiassa ois tuonut tunnelmaa lisää mukavasti ;)

Sunnuntaina aamu oli kaunis ja harmittikin kun mökki piti luovuttaa jo puolilta päivin eikä meistä kukaan kerennyt käymään ulkona nauttimassa tuosta hyytävän kauniista ilmasta.

Sunnuntaiaamun rauhaa...


 Matkalla käytiin ystävämme luona pyörähtämässä ja bongasin autokatoksesta aivan ihanan volvon! Miehillä oli hulppee 300m2 poikamiesboxi järven rannalla.. Vähä toista ku oma opiskelijakämppä aikanaan.


Jyväskylä-Tampere väli meni jutellessa ja salaisuuksia kertoessa nopeasti ja mukavasti. Myös takapenkin pikkunen maltto nukkua lähes koko matkan ja antoi meille tilaisuuden jutella kahdestaan pitkästä aikaa muutenkin kuin puhelimessa.

Kiitos tytöille ihanasta ja nauruntäyteisestä viikonlopusta! En muista millon viimeks oon niin kovasti nauranu ku siellä :). Tämä otetaan perinteeksi.


Mökkimuistojen jälkeen siirrynki siivoamaan kodin loppuun..  T saa tullessaan hoitaa tiskit ja roskat. Ulkoroskikselle kun on lähes kilometri matkaa...
Sitten kauppareissu kutsuu, ja viikonlopuksi meille saapuuki Noelin kummit ja lähes samanikäinen serkkutyttö.
Huomenna ohjelmistossa ainaki pikkujoulut Espoossa ja sunnuntaina vietetään meiän pienen ys veen ekoja synttäreitä <3.

1 kommentti: