keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Home sweet home

Kotona ollaan oltu nyt vuorokausi kun mitta tuli täyteen mummilassa. Olin väsynyt ja pahalla päällä sen viimeisen vuorokauden, ja vaikka kuin olis ollu mukava antaa Noelin olla vielä pari päivää leikkimässä kavereiden kans, niin parempi oli lähteä kuin jäädä.. Tänään oonki ollut ihan eri tuulella. N tais olla myös väsynyt joulureissusta. Viime yönä nukkui 12h ja sen lisäks reilu 2h päiväunet (joiden jälkeen nukahti vielä mun syliin).

Meillä on hankintalistalla seuraavana N:lle isompi istuin autoon (!!) ja kaksostenrattaat. MUTTA, ongelma on siinä, että mua EI kiinnosta yhtään niiden etsiminen! En oo mikään "välineurheilija" siinäkään asiassa. Istuimessa tärkeintä on että sen saa kumpaanki suuntaan ja hyvin kallistettuakin, kun ajetaan kuitenki suht paljon noita pidempiä matkoja.
Rattaissa mua kiinnostaa lähinnä väri, koko jne. Se että kumpaakin saa säädettyä erikseen.. Oikeestaan kaikki, mutta kun en jaksais..
Listalla on myös mun silmälasit (!), jotka oisin saanut hakea jo n. kaksi viikkoa sitten. Jos sitä ensviikolla..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti