sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Ihana lauantai, tylsä sunnuntai ja tunnustus..

Eilen oli kihlajaiset. Ihanat kihlajaiset ulkosaunoineen kaikkineen. 7h vierähti nopeesti ja sain mielettömästi energiaa.
Sain viettää aikaa vanhojen ihanien ystävien kanssa, joista osaa en ollut nähnyt aikoihin. Naurettiin, syötiin ja juteltiin vakaviakin. Käytiin tyttöporukalla ulkosaunassa miesten jälkeen. Miehet oli lämmittäneet saunan, ja laittaneet samalla kynttilöitä urakalla ulos ja sisälle. Saunalle avojaloin hipsiessä pelkkä pyyhe päällä tuli muutama mukavan tuntoinen supistus. Oli ihanaa ja rentouttavaa, ja niin tunnelmallista.
Vaatetus kihlajaisissa oli just tähän tilanteeseen sopiva eli normivaatteet. Vaikka tässä vaiheessa luulis kaikkien juhlien olevan pakkopullaa, niin nyt ei todellakaan ollut. Puolilta öin lähdettiin kotiin eikä kertaakaan tullut olo etten jaksais olla siellä.
Juhlissa oli L jonka laskettu aika on samana päivänä kuin minulla. Oli kiva jutella.
Pieniä lapsia oli myös useampi, suurin osa vuoden tai alle.
Päällimmäisenä ajatuksena juhlista jäi rentoutunut ja paras olo pitkään aikaan. Onnellinen. Mulla on ihania ystäviä vaikka kuin paljon! Vanhoja ystäviä ei korvaa mikään.

Tänään on ollut tylsä päivä. Ei niin yhtään mitään. Sain nukkua ja nukuttua jopa puol 12 asti! T oli N:n kans aamun. Sen jälkeen se onkin nukkunut muutamaa hetkeä lukuunottamatta. No, kerääpähän sekin voimia :P.
Mulla meinaa vaan aika käydä (vihdoinkin) pitkäksi ja tää alkaa olla sitä Odottamista. Pitäis olla jotain tekemistä ettei ajatukset pyöris vaan synnytyksessä. Mieli alkaa olee.. erilainen.

Ja se tunnustus. Villimyyrä -blogin ihana äitimyyrä ;) antoi jo aikoja sitten mulle tunnustuksen, mutta en oo saanut aikaseks sitä laittaa tänne. Kiitos ilahduttavasta tunnustuksesta!!


Tunnustukseen luonteeseen kuuluu kertoa itsestään seitsemän asiaa ja laittaa se eteenpäin.

1. Halusin monia monia vuosia hävittäjälentäjäksi ja armeijaan. Se oli ISO haave. Joskus muutamia vuosia sitten tuo halu jäi :D. T piikittelee mua mun armeijahaaveesta jo pelkästään sen takia, että valitan monesti kylmyyttä. Että miten ois ollu siellä armeijassa sitten..

2. Ennen elin "luovassa kaaoksessa". Kotona asuessa polku (jos sitäkään) meni ovelta sängylle. Lattia oli täynnä tavaraa. Nykyisin en voi sietää sellaista ja en pysty välttämättä edes nukkumaan jos ei ole siistiä.

3. Oon aina ollut kova keräilijä :P. Haluan että asioilla on tarina ja muistoja. Mulla on monia rakkaita isoja ja pieniä esineitä.
Omistan monia pahvilaatikoita (joihin en ole kurkannut vuosiin) lapsuusajoilta. Niistä löytyy kirjeitä, piirustuksia, koulujuttuja, esineitä ja mitä kaikkea. Vähitellen niitä on tullut hävitettyä.. pikkuhiljaa hyvä tulee ;).

4. Sen jälkeen kun täytin 16 vuotta olen asunut n. 15 asunnossa (?!).
Pisimmän aikaa nyt tässä eli 1 vuosi ja 3kk.
Ala- ja yläasteen aikana muutin vain kerran ja silloinkin vain vastapäiselle kujalle. Ennen koulun alkua olin asunut myöskin yli 10 asunnossa. Eli varmaan noin 30 "kodissa" on tullut asuttua elämän aikana.
Ekaa kertaa on vaikeampi lähteä jostain asunnosta. Tämäkin vaihtuu siis jossain vaiheessa isompaan. Ennen kesää aika varmasti.

5. Oon nähnyt kummastakin lapsesta enneunen jo ennen plussaamista. Sukupuoli ja ulkonäkö on ollut oikein. Tosin ulkonäköä en tästä lapsesta vielä tiedä. Sama on ollut äidilläni, eikä kyse ole sattumasta sillä hänellä on 11 niitä unia ;).

6. Rakastan aamuja, mutta ennen mulla oli suuria vaikeuksia herätä aikasin. Nykyisin herään viimeistään 10 jos saan nukkua niin pitkään kuin haluan. Tämä aamu oli poikkeus.

7. Oon kärsinyt paniikkihäiriöistä, ja toivon etten joudu sellaisen valtaan enään ikinä.

Tunnustus ei lähde tällä kertaa kenellekään, sillä lähes joka blogissa olen tuohon törmännyt. Sen ansaitsee kaikki kenen blogi löytyy listaltani.

Nyt taidan alkaa nukkumaan. Jotenkin tyhjä olo. Hälläväliä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti