torstai 2. kesäkuuta 2011

Keskiviikko


Aurinko on hellinyt oikein urakalla. Mua ei haittais vaikka nää kelit jatkuis kauemminki!
Mun tietokoneella käyminen ajoittuu nykyisin iltaan ja yöhön monesti. Niin nytkin.. Ihme yökyöpelikausi menossa. Ois pakko alkaa aikasemmin nukkumaan joka ilta taas. MUTTA..
Mun on pakko saada ne hetket hiljaisessa talossa yksin. Kun KUKAAN ei tarvi mua, ei lapset tai mies. Olkoonki se sitten pois mun yöunista. Tuhina vaan kuuluu makuuhuoneesta ja mulla on o maa aikaa. Luen blogeja ja väliin käyn ihastelemassa I:tä, jonka nukutan iltasin rattaisiin ja otan nukkumaan mennessä viereeni..


I on niin suloinen tuon marimekon possunsa kans. Puristellu sitä käsissään koko päivän.

A, K ja M kävi  meillä maanantaina ja toivat tullessaan pari pussillista tuliaisia. Mukana mm. N:n 1v. lahja ja tuo possu I:lle.
Oli niin ihana, vaikkakin lyhyt vierailu. Seuraavaksi on varmaan vuorossa meidän vierailu pohjoseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti